EnTaG

أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى EnTaG
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
EnTaG

مهندس انتاج وافتخر.......المهندس الجوكر


    قصه نور وادهم الحلقه السادسه

    شاطر
    avatar
    mahmoudbasiony
    منتج فعال
    منتج فعال

    ذكر عدد المساهمات : 142
    تاريخ التسجيل : 17/02/2011
    نقاط : 55308
    العمر : 28

    قصه نور وادهم الحلقه السادسه

    مُساهمة من طرف mahmoudbasiony في الجمعة مارس 11, 2011 8:58 am

    ادهم : يادي النور يادي النور... وبصلها يااااااااادي الطماطم يادي الطماطم بتبيعو طماطم يا عسل...... نور زئتو وهو مستمر ... يا عسسسسسسسل طب يا بصل ههههههه

    نور : ازيك يا طنط عاملين ايه

    هاله : سبحان مغير الاحوال ما كنتي من 10 دقايق معيطه وبتجري... بركاتك يا ادهم

    ادهم : قوللها يا طنط ( ويقعد جمبها ويقولها ) لو بعد كده مجتش عل طول كل يوم من ده هاااا يا نور

    نور : اتلم بقي وخلينا نقعد انت رغاي موت

    ادهم : طب ما تقومي تقعدي جمبي عل الكنبه يانور.. متبصليش كده هتتفرجي عل الفيلم عل الكرسي كده

    نور : ملكش دعوه انا كده كويسه ( ومكسوفه موت ياخراشي هههههههه)

    ادهم : خلاص انا اروح اجيب جاسي تقعد جمبي

    نور بصتلو بغيظ : اوعي اوي كده شغل يلا

    ادهم : ههههههههههه حبيبي يا اونكل بيزو

    وقعدو واتفرجو عل فيلم حلو اوي ونور كانت في دنيا تانيه كانت في الكلمه اللي قالها ادهم وانها مش عارفه كانت متوقعه ده ولا لأ افكار كتير في دماغها وفجاه وف سرها دعت ( يارب يسرلنا امورنا ولو من نصيبي اكتبهولي يارب ) وخلص الفيلم وقامو روحو وقام ادهم وصلهم
    تقولوش جاين من المطار هههههههه حجج فارغه.. المهم قالها بعد ما وصلو لباب الشاليه بتعهم

    ادهم : نوووور نسيتي البتاع بتاعك ( ولا في بتاع ولا حاجه اصلا حجج بقولكو)

    نور راحت عليه وبتقولو : بتاع ايه اخلص

    ادهم : يعني مش عارفه انتي ناسيه ايه

    نور : لا مش عارفه وانجز

    ادهم : بــــحبك

    نور وشها جاب الوان ومش عارفه تروح فين ولفت خبطت في الحيطه

    وادهم فطسان ضحك : من هنا الشاليه اهوووووووو هههههههههه
    وجرت نور عل الشاليه وقفلت الباب وراها وقاعده سرحانه في الارض... خرجت مامت نور من القوضه...... خير يا نونه قاعده كده ليه.... نوور ... نووووووووور.. يا نوووووووووووووووور

    نور : هاا في ايه يا ماما بتزعقي ليه!!!

    هاله: لا والله .. مالك فيكي ايه!!

    نور : ولا حاجه يا ماما تعبانه وعايزه انام ............ تصبحي عل خير----------

    ودخلت نور قوضتها ونامت .............

    --------------------------------------------------------------------

    ومرت ايام كتير ونور وادهم بيقربو من بعض ... ومخبيش عليكم مريم حالتها كل مدي بدهور
    ونظرها بيضعف اكتر واكتر........

    وف يوم من الايام صحت مريم من النوم عنيها مزغلله وصداع جااااامد جدااا وبتخبط في البيت يمين وشمال

    مريم : ادهم........ ادهمممممم ... وتعيط يا ادهم

    ادهم : نزل للاسف راح لصحابو .... جريت عل البلكونه .. لان بلكونة نور جمبها

    هاله يا هاله ... نووووووور

    جريم عليها وخبطو وفحتلهم ووقعت في الارض قاده تقولهم صداع في دماغي هيموتني

    هاله : اهدي اهدي يا مريم تعالي نروح عل المستشفي

    مريم : لا مش هروح مستشفيات هاتولي قطره زي اللي في دولابي والمسكن ده بسرعه

    هاله : قومي يا نور بسرعه خديهم وهاتي زيهم بسرعه

    مريم نادت عل نور قالتلها: لوقابلتي ادهم متخلهوش يجي..

    نور : حاضر حاضر ........ وخدت نور الحاجه ونزلت جري عل الصيدليه ووهيا بتجري خبطت في واحد قامت ولا بصتلو وكملت جري...... ده كان كريم... كريم راح وراها عل الصيدليه واستناها

    كريم : نووووور

    نور : معلش مش هقدر اكلمك وبتعيط جامد اوي سلااااااااااام

    وجرت نور وفضل كريم وراها لحد ما وصلت الشاليه بتاعها شدها وقالها : ممكن تبقي تطمنيني انا واقف هنا مش همشي

    شاورتلو براسها وطلعت جري.....................................

    ------------------ مريم خدت المسكن والقطره وهديت ونامت وغسلو كلهم وشهم

    نور : ماما انا خايفه اوي ( وبتعيط)

    هاله : نور لازم نكون اقويا وزمان ادهم هيطلع مينفعش يشوفنا كده احنا نرجع عل الشاليه

    وكان مفيش حاجه حصلت عشان لو جه اكيد هيفهم.................... وفعلا خرجو وقفلو الباب وراهم نور افتكرت ان كريم قالها هستناكي تطمنيني

    نور : ماماااااا...

    هاله: خير يا نور!! مش هتدخلي

    نور : لا انا هنزل اتمشي شويه....

    هاله : طيب لو قابلي ادهم هاتي علي هنا هاااا وقوليلو انك كنتي بتدوري عليه

    نور : حاضر حاضر

    ونزلت نور وفعلا كريم كان واقف مستنيها.........

    كريم : خير طمنيني مش خير هااااا

    نور : امممم الحمدلله.. كريم انا محتاجه اتكلم مع حد محتاجه اعيط

    كريم : طيب تعالي هنتمشي وهوديكي مكان بروح فيه كل ما بكون عايز اعيط

    وخدها كريم عل اول الشط ومكان هادي جدا وقالها : انا هقفل بعيد عيطي وصوتي زي مانتي عايزه وبعدين نتكلم................... سلاااااااااااااام

    وفتحت نور في العيط ومش قادره تمسك نفسها قدت اكتر من ساعه عل نفس النظام

    وبص كريم من بعيد لقها هديت وسكتت.........

    كريم : امسكي يا شيخه ده الايس كريم بقي هوت كريم ههههههههههههه

    نور : ههههههههه ميرسي يا كريم انا كنت تعبانه اوي

    كريم : المهم تكوني ارتاحتي

    نور : امممممممم اوووووووووي

    كريم : ينفع اعرف ولا !!!

    نور حكتلو كل الحدوته من اول ما باباها مرض وتعب وكانت بتشوفو كل يوم قدامها بيضيع لحلمها انها تكون دكتوره لعلاج المرض ده لحد ما شافت ادهم وحبته وعرفت مرض مامته

    كريم : يااااااا انتي صغيره اوي عل اللي انتي فيه

    نور : اةةة متهيقلي معدش في حد صغير من اللي في الدنيا

    كريم : صح .. صح .. صح لالالا بتهزري كده الايس كريم لالا ده ساح عل ايدي

    نور : هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

    كريم بصلها بصه غريبه وقالها : الله ما انتي ضحكتك حلوه اهي امال ليه بتكرمشي واني بتعيطي

    نور : هههههههه انت بصيت عليا يا غشاش

    كريم : ههههههه امال فكراني كنت هسيبك مثلا.. يلا تعالي نرجع عشان ميقلقوش

    وميـــــــــــن ده اللي ميقلقش ده ادهم كان قالب الدنيا عليها ووهيا وكريم قايمين بتلف لقت ادهم واقف وبيبصلها

    نور : ( الايس كريم وقع منها في الارض) ادهم جري وهي: معلش يا كريم ده ادهم وشكلو زعل سلاااااااااام...... وجريت وراه... ادددهم ادهم اسمعني ووقعت في الارض

    لف ادهم وجري قومها وبعد ما قومها مشي .......
    نور : ادهم اقف هنا لازم تسمعني

    ادهم : اسمع ايه انا قالب الدنيا عليكي ومرعوب وهتجنن وانتي........ ولف وشو

    نور : هتشك فيا تاني يا ادهم( وف سرها مش هقدر اقولك عل اللي فيا سامحني )

    ادهم : ولا اشك ولا اتهبب اتفضلي امشي

    نور : صدقني انا عايزاك تعرف حاجه ( وبتعيط جامد ) والله والله والله انا .. انا

    ادهم : بطلي عيط ولا متتاسفيش

    نور : انا بحبك والله بحبك.. وعمري ما فكرت اني احب غيرك ........ وجريت نور عل الشاليه
    وجري ادهم وراها ..... وكريم كان واقف شايف المنظر من بعيد وكل همو ان ادهم ميفهمش نور غلط لان ادهم لو عرف الحقيقه عمرو ما كان يزعل منها....

    وصلت نور الشاليه ووقفها ادهم : نور انتي قولتي ايه

    نور : ادهم معلش سبني اطلع

    ادهم : لا مش هتطلعي الا لما تقولي قولتي ايه.. طب بس بطلي عيط بقي
    والله لو ما سكتي لا اقلع ملط في الشارع

    نور : ههههههههههه خلاص اهو

    ادهم : خلاص متزعليش وانا واثق فيكي ومش عايز اعرف كنتي مع كريم بتعملو ايه لاني واثق فيكي يا غبيه... بس ابوس ايدك انتي قولتي ايه!!!

    نور : ومش هتوقفني !!

    ادهم : لأ.. ها قوووووووولي

    نور : انا بحبـــــــــــك ...... وجريت نور عل فوق

    وادهم فضل واقف متسمر في مكانو وفجاه بيلف لقي حد مسكو من كتفو بيقولو:ممكن لحظه

    ادهم لف : مين كريم...... خيررررر

    كريم : معلش لحظه...

    ياتري كريم عاوز ادهم في ايه.........

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أغسطس 19, 2018 9:52 pm